دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
کد خبر: 1188546
۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
محلات

حوزه/ مدیر حوزه علمیه القائم شهر محلات گفت: شهادت سید حسن نصرالله شمار شهادت طلبان را افزایش می‌دهد و موجی از شهادت طلبی در میان جوانان را در امت اسلامی به وجود آورده و جامعه را تقویت می‌کند و باید اذعان کرد که دشمن به دنبال تضعیف این فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، حجت‌الاسلام حسن حاج رضایی، مدیر حوزه علمیه القائم شهر محلات در آئین بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله که شامگاه یکشنبه در محلات برگزار شد، اظهار داشت: برخی در جامعه اسلامی با صحبت کفرآمیز، شهادت را از دست رفتن عمر می‌دانند که قرآن به شدت با این تفکر مقابله می‌کند بلکه شهادت را نه تنها کاهش عمر، بلکه نوعی انتخاب مرگ می‌داند.

مدیر حوزه علمیه القائم شهر محلات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: شهید نصرالله مانند جد بزرگوار خود حضرت امیرالمومنین عاشق شهادت بود. افرادی چون وی انتظار شهادت را می‌کشند.

وی با اشاره به زندگی و شهادت با برکت سیدحسن نصرالله در کلام رهبری، افزود: چقدر زیباست که زندگی یک انسان اینگونه باشد و دشمن را از پای در آورد و در هیچ جای تاریخ تشیع عالمی که اینگونه رو در رو و از نزدیک در برابر یهود بایستد و با او مبارزه کند نداشتیم.

حجت الاسلام حاج رضایی، تقویت فرهنگ شهادت طلبی در جامعه را از برکات شهادت سیدحسن نصرالله دانست و تصریح کرد: شهادت سیدحسن نصرالله شمار شهادت طلبان را افزایش می‌دهد و موجی از شهادت طلبی در میان جوانان را در امت اسلامی به وجود آورده و جامعه را تقویت می‌کند و باید اذعان کرد که دشمن به دنبال تضعیف این فرهنگ است.

وی تصریح کرد:با شهادت سیدحسن نصرالله زشتی سازش در برابر دشمن به طور کامل روشن شد و کسی نباید از سازش با دشمن صحبت کند و بزرگترین شعار پس از شهادت سید حسن نصرالله باید مرگ بر سازش باشد و چنانچه شعار مسئولان جامعه اسلامی اینگونه نباشد، در قعر جهنم جای خواهند داشت.

حجت الاسلام حاج رضایی خاطر نشان ساخت:یکی از باورهای سخت نسبت به دشمن، میزان خباثت و پستی آنان است بسیاری از افراد باور ندارند دشمن چقدر به خون ما تشنه است و کثیف‌ترین اقدامات را برای نابودی ما انجام می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha